Lapua .338 Lapua Magnum 300 grs OTM Scenar GB528
Puškový náboj Lapua ráže .338 Lapua Magnum se střelou Lapua .338 (.338 dia) 300 grs OTM Scenar GB528
načítání 3D objektu...
Výrobce náboje | Lapua |
---|---|
Web výrobce | www.lapua.com |
Druh náboje | Puškový náboj |
Ráže | .338 Lapua Magnum |
Hmotnost střely | 300 grs (19.44 g) |
Užitá střela | Lapua #4PL8013 |
Délka náboje | 93,5 mm |
Rychlost V0 | 830,0 m/s |
Energie E0 | 6.682,0 J |
BC G1/G7 | 0.736 / 0.368 |
Kde koupit tento náboj
Název náboje | Prodejce | Dostupnost | Balení | Cena | Cena / ks | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Náboje OTM Scenar Lapua® / .338 Magnum / 300 grs / 10 ks | na dotaz | 10 ks | 1.659 Kč | 165,90 Kč / ks | koupit |
Balistika
Nástřelná vzdálenost
m
Výška osy miřidel
cm
Velikost zásobníku, mód střelby
s
Pro zobrazení balistické křivky vyberte náboj nebo střelu
Pro zobrazení balistické tabulky vyberte náboj nebo střelu
Inicializuji inicializaci
Pro spuštění simulace vyberte optiku
Ovládání módu mířené střelby
+
- mířeníEsc - zavřít fullscreen
- zobrazit bod dopadu
- zvětšení
- výstřel / výběr náboje
X - zobrazit / skrýt optiku
R - přebít (při velikosti zásobníku)
I O - stranová korekce
P L - výšková korekce
J K - nasvícení osnovy
U - reset nastavení korekce
V - zapnout / vypnout zvuk
B - smazat body dopadu
Nápověda dynamické střelby
W A S D - chůze
+
- rozhlížení - zvětšení
- výstřel / výběr náboje
X - zobrazit / skrýt optiku
R - přebít (při velikosti zásobníku)
C - podřep
Z - leh
Q / E - vyklánění
SHIFT - běh
Nápověda editace
W A S D - chůze
Q E - levitace
B - návrat na zem
G - skok na souřadnice (pointer)
Home - návrat na stanoviště
+
- rozhlížení - vybrat / umístit objekt
- rotace vybraného objektu
1
2
3 - osa rotace
4 - fixovat rotaci
X - zrušit umístění objektu
Z - smazat vybraný objekt
C - duplikovat vybraný objekt
R F - velikost objektu
Y - svítilna
T - přepnout "tweak"
Nápověda nákresu
+
- posun - vybrat / umístit objekt
- zoom / rotace vybraného objektu
X - zrušit umístění objektu
Z - smazat vybraný objekt
C - duplikovat vybraný objekt
rychlost pohybu
fps
polygons rendered: