Remington .38 Special Performance WheelGun 148 grs TMWC
Pistolový a revolverový náboj Remington ráže .38 Special se střelou Remington .38 (.357 dia) 148 grs TMWC
načítání 3D objektu...
Výrobce náboje | Remington |
---|---|
Brand | Performance WheelGun |
Web výrobce | www.remington.com |
Druh náboje | Pistolový a revolverový náboj |
Ráže | .38 Special |
Hmotnost střely | 148 grs (9.59 g) |
Délka náboje | 30,1 mm |
Rychlost V0 | 216,4 m/s |
Energie E0 | 224,7 J |
BC G1 | 0.056 |
Kde koupit tento náboj
Název náboje | Prodejce | Dostupnost | Balení | Cena | Cena / ks | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Náboj kulový Remington, Target, . 38 Spec., 148GR, TMWC | skladem | 20 ks | 900 Kč | 45,00 Kč / ks | koupit |
Balistika
Nástřelná vzdálenost
m
Výška osy miřidel
cm
Velikost zásobníku, mód střelby
s
Pro zobrazení balistické křivky vyberte náboj nebo střelu
Pro zobrazení balistické tabulky vyberte náboj nebo střelu
Inicializuji inicializaci
Pro spuštění simulace vyberte optiku
Ovládání módu mířené střelby
+
- mířeníEsc - zavřít fullscreen
- zobrazit bod dopadu
- zvětšení
- výstřel / výběr náboje
X - zobrazit / skrýt optiku
R - přebít (při velikosti zásobníku)
I O - stranová korekce
P L - výšková korekce
J K - nasvícení osnovy
U - reset nastavení korekce
V - zapnout / vypnout zvuk
B - smazat body dopadu
Nápověda dynamické střelby
W A S D - chůze
+
- rozhlížení - zvětšení
- výstřel / výběr náboje
X - zobrazit / skrýt optiku
R - přebít (při velikosti zásobníku)
C - podřep
Z - leh
Q / E - vyklánění
SHIFT - běh
Nápověda editace
W A S D - chůze
Q E - levitace
B - návrat na zem
G - skok na souřadnice (pointer)
Home - návrat na stanoviště
+
- rozhlížení - vybrat / umístit objekt
- rotace vybraného objektu
1
2
3 - osa rotace
4 - fixovat rotaci
X - zrušit umístění objektu
Z - smazat vybraný objekt
C - duplikovat vybraný objekt
R F - velikost objektu
Y - svítilna
T - přepnout "tweak"
Nápověda nákresu
+
- posun - vybrat / umístit objekt
- zoom / rotace vybraného objektu
X - zrušit umístění objektu
Z - smazat vybraný objekt
C - duplikovat vybraný objekt
rychlost pohybu
fps
polygons rendered: