Hornady 50 Action Express Custom™ 300 grs HP XTP®

Pistolový a revolverový náboj Hornady ráže .50 AE se střelou Hornady .50 (.500 dia) 300 grs HP XTP®

načítání 3D objektu...
Hornady
Výrobce nábojeHornady
BrandCustom™
Web výrobcewww.hornady.com
Druh nábojePistolový a revolverový náboj
Ráže.50 AE
Hmotnost střely300 grs (19.44 g)
Užitá střelaHornady #50101
Délka náboje39,7 mm
Rychlost V0450,0 m/s
Energie E01.965,0 J
BC G10.12
S drážkou Hollow Point

Kde koupit tento náboj

Název náboje Prodejce Dostupnost Balení Cena Cena / ks
skladem
Náboj kulový Hornady, Custom, .50 AE, 300GR, XTP skladem 20 ks 1.380 Kč 69,00 / ks koupit
Náboj kulový Hornady, Custom, .50AE, 300GR XTP vyprodáno 20 ks 1.280 Kč 64,00 / ks koupit

Balistika

Nástřelná vzdálenost
m
Výška osy miřidel
cm
Velikost zásobníku, mód střelby
s
Pro zobrazení balistické křivky vyberte náboj nebo střelu
Pro zobrazení balistické tabulky vyberte náboj nebo střelu
Inicializuji inicializaci
Pro spuštění simulace vyberte optiku
Ovládání módu mířené střelby
+
- míření
Esc - zavřít fullscreen
- zobrazit bod dopadu
- zvětšení
- výstřel / výběr náboje
X - zobrazit / skrýt optiku
R - přebít (při velikosti zásobníku)
I O - stranová korekce
P L - výšková korekce
J K - nasvícení osnovy
U - reset nastavení korekce
V - zapnout / vypnout zvuk
B - smazat body dopadu
Nápověda dynamické střelby
W A S D - chůze
+
- rozhlížení
- zvětšení
- výstřel / výběr náboje
X - zobrazit / skrýt optiku
R - přebít (při velikosti zásobníku)
C - podřep
Z - leh
Q / E - vyklánění
SHIFT - běh
Nápověda editace
W A S D - chůze
Q E - levitace
B - návrat na zem
G - skok na souřadnice (pointer)
Home - návrat na stanoviště
+
- rozhlížení
- vybrat / umístit objekt
- rotace vybraného objektu
1 2 3 - osa rotace
4 - fixovat rotaci
X - zrušit umístění objektu
Z - smazat vybraný objekt
C - duplikovat vybraný objekt
R F - velikost objektu
Y - svítilna
T - přepnout "tweak"
Nápověda nákresu
+
- posun
- vybrat / umístit objekt
- zoom / rotace vybraného objektu
X - zrušit umístění objektu
Z - smazat vybraný objekt
C - duplikovat vybraný objekt
rychlost pohybu fps polygons rendered:
D U L R