Hornady 6.5 Creedmoor Precision Hunter® 143 grs ELD-X®
Puškový náboj Hornady ráže 6,5 Creedmoor se střelou Hornady 6,5mm (.264 dia) 143 grs ELD-X®
načítání 3D objektu...
Výrobce náboje | Hornady |
---|---|
Brand | Precision Hunter® |
Web výrobce | www.hornady.com |
Druh náboje | Puškový náboj |
Ráže | 6,5 Creedmoor |
Hmotnost střely | 143 grs (9.27 g) |
Užitá střela | Hornady #2635 |
Délka náboje | 69,9 mm |
Rychlost V0 | 823,0 m/s |
Energie E0 | 3.139,0 J |
BC G1/G7 | 0.625 / 0.315 |
Kde koupit tento náboj
Název náboje | Prodejce | Dostupnost | Balení | Cena | Cena / ks | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Náboj kulový Hornady, Precision Hunter 6,5mm Creedmoor, 143GR, ELD-X | na dotaz | 20 ks | 1.460 Kč | 73,00 Kč / ks | koupit |
Balistika
Nástřelná vzdálenost
m
Výška osy miřidel
cm
Velikost zásobníku, mód střelby
s
Pro zobrazení balistické křivky vyberte náboj nebo střelu
Pro zobrazení balistické tabulky vyberte náboj nebo střelu
Inicializuji inicializaci
Pro spuštění simulace vyberte optiku
Ovládání módu mířené střelby
+
- mířeníEsc - zavřít fullscreen
- zobrazit bod dopadu
- zvětšení
- výstřel / výběr náboje
X - zobrazit / skrýt optiku
R - přebít (při velikosti zásobníku)
I O - stranová korekce
P L - výšková korekce
J K - nasvícení osnovy
U - reset nastavení korekce
V - zapnout / vypnout zvuk
B - smazat body dopadu
Nápověda dynamické střelby
W A S D - chůze
+
- rozhlížení - zvětšení
- výstřel / výběr náboje
X - zobrazit / skrýt optiku
R - přebít (při velikosti zásobníku)
C - podřep
Z - leh
Q / E - vyklánění
SHIFT - běh
Nápověda editace
W A S D - chůze
Q E - levitace
B - návrat na zem
G - skok na souřadnice (pointer)
Home - návrat na stanoviště
+
- rozhlížení - vybrat / umístit objekt
- rotace vybraného objektu
1
2
3 - osa rotace
4 - fixovat rotaci
X - zrušit umístění objektu
Z - smazat vybraný objekt
C - duplikovat vybraný objekt
R F - velikost objektu
Y - svítilna
T - přepnout "tweak"
Nápověda nákresu
+
- posun - vybrat / umístit objekt
- zoom / rotace vybraného objektu
X - zrušit umístění objektu
Z - smazat vybraný objekt
C - duplikovat vybraný objekt
rychlost pohybu
fps
polygons rendered: