Hornady 7mm Rem Mag Superformance® 162 grs SST®

Puškový náboj Hornady ráže 7 mm Rem. Mag. se střelou Hornady 7mm (.284 dia) 162 grs SST®

načítání 3D objektu...
Hornady
Výrobce nábojeHornady
BrandSuperformance®
Web výrobcewww.hornady.com
Druh nábojePuškový náboj
Ráže7 mm Rem. Mag.
Hmotnost střely162 grs (10.50 g)
Užitá střelaHornady #28452
Délka náboje82,6 mm
Rychlost V0924,0 m/s
Energie E04.477,0 J
BC G10.55
S drážkou S nákružkem Polymer tip Cannelure Boat tail

Kde koupit tento náboj

Název náboje Prodejce Dostupnost Balení Cena Cena / ks
skladem
Náboj kulový Hornady, Superformance, 7mm Rem. Mag., 162GR, SST skladem 20 ks 1.676 Kč 83,79 / ks koupit
skladem
Náboj kulový Hornady Superformance 7mm Rem. Mag. 162GR SST skladem 20 ks 1.676 Kč 83,80 / ks koupit

Balistika

Nástřelná vzdálenost
m
Výška osy miřidel
cm
Velikost zásobníku, mód střelby
s
Pro zobrazení balistické křivky vyberte náboj nebo střelu
Pro zobrazení balistické tabulky vyberte náboj nebo střelu
Inicializuji inicializaci
Pro spuštění simulace vyberte optiku
Ovládání módu mířené střelby
+
- míření
Esc - zavřít fullscreen
- zobrazit bod dopadu
- zvětšení
- výstřel / výběr náboje
X - zobrazit / skrýt optiku
R - přebít (při velikosti zásobníku)
I O - stranová korekce
P L - výšková korekce
J K - nasvícení osnovy
U - reset nastavení korekce
V - zapnout / vypnout zvuk
B - smazat body dopadu
Nápověda dynamické střelby
W A S D - chůze
+
- rozhlížení
- zvětšení
- výstřel / výběr náboje
X - zobrazit / skrýt optiku
R - přebít (při velikosti zásobníku)
C - podřep
Z - leh
Q / E - vyklánění
SHIFT - běh
Nápověda editace
W A S D - chůze
Q E - levitace
B - návrat na zem
G - skok na souřadnice (pointer)
Home - návrat na stanoviště
+
- rozhlížení
- vybrat / umístit objekt
- rotace vybraného objektu
1 2 3 - osa rotace
4 - fixovat rotaci
X - zrušit umístění objektu
Z - smazat vybraný objekt
C - duplikovat vybraný objekt
R F - velikost objektu
Y - svítilna
T - přepnout "tweak"
Nápověda nákresu
+
- posun
- vybrat / umístit objekt
- zoom / rotace vybraného objektu
X - zrušit umístění objektu
Z - smazat vybraný objekt
C - duplikovat vybraný objekt
rychlost pohybu fps polygons rendered:
D U L R