S&B 30 CARBINE 110 grs FMJ
Puškový náboj S&B ráže .30 Carbine se střelou S&B .30 (.308 dia) 110 grs FMJ
načítání 3D objektu...
Výrobce náboje | S&B |
---|---|
Web výrobce | www.sellier-bellot.cz |
Druh náboje | Puškový náboj |
Ráže | .30 Carbine |
Hmotnost střely | 110 grs (7.13 g) |
Užitá střela | S&B #2960 |
Délka náboje | 42,5 mm |
Rychlost V0 | 617,0 m/s |
Energie E0 | 1.351,4 J |
BC G1 | 0.15 |
Kde koupit tento náboj
Název náboje | Prodejce | Dostupnost | Balení | Cena | Cena / ks | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Kulový náboj SB 30Carbine FMJ 7,1g 110grs | skladem | 50 ks | 730 Kč | 14,60 Kč / ks | koupit | ||
Střelivo S&B .30 CARBINE FMJ 110gr | skladem | 50 ks | 745 Kč | 14,90 Kč / ks | koupit |
Balistika
Nástřelná vzdálenost
m
Výška osy miřidel
cm
Velikost zásobníku, mód střelby
s
Pro zobrazení balistické křivky vyberte náboj nebo střelu
Pro zobrazení balistické tabulky vyberte náboj nebo střelu
Inicializuji inicializaci
Pro spuštění simulace vyberte optiku
Ovládání módu mířené střelby
+
- mířeníEsc - zavřít fullscreen
- zobrazit bod dopadu
- zvětšení
- výstřel / výběr náboje
X - zobrazit / skrýt optiku
R - přebít (při velikosti zásobníku)
I O - stranová korekce
P L - výšková korekce
J K - nasvícení osnovy
U - reset nastavení korekce
V - zapnout / vypnout zvuk
B - smazat body dopadu
Nápověda dynamické střelby
W A S D - chůze
+
- rozhlížení - zvětšení
- výstřel / výběr náboje
X - zobrazit / skrýt optiku
R - přebít (při velikosti zásobníku)
C - podřep
Z - leh
Q / E - vyklánění
SHIFT - běh
Nápověda editace
W A S D - chůze
Q E - levitace
B - návrat na zem
G - skok na souřadnice (pointer)
Home - návrat na stanoviště
+
- rozhlížení - vybrat / umístit objekt
- rotace vybraného objektu
1
2
3 - osa rotace
4 - fixovat rotaci
X - zrušit umístění objektu
Z - smazat vybraný objekt
C - duplikovat vybraný objekt
R F - velikost objektu
Y - svítilna
T - přepnout "tweak"
Nápověda nákresu
+
- posun - vybrat / umístit objekt
- zoom / rotace vybraného objektu
X - zrušit umístění objektu
Z - smazat vybraný objekt
C - duplikovat vybraný objekt
rychlost pohybu
fps
polygons rendered: